среда, 25 октября 2017 г.

Модуль 9 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені визначити окремі шляхи для того, щоб
  • диференціювати зміст навчання (всі учні мають в кінцевому результаті продемонструвати знання, максимально наближені до вимог програми),
  • диференціювати навчальне середовище.
Взяла собі на замітку: вчитель має працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності вихованців, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; учні мають бути активним у власному навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий